sobota, 9 lipca 2016

Trwałe, a przy okazji tanie lakiery do paznokci

 Trwały i tani lakier do paznokci  

Uwielbiam mieć umalowane paznokcie, ale nie mam cierpliwości do ich malowania. Nie mogę znieść kiedy lakier odpryskuje po trzech dniach, a co gorsza, a to też się zdarza, po jednym. Takie lakiery lądują od razu w moim koszu. Nie mam dla nich litości.

Od pewnego czasu szukałam idealnego lakieru, który wytrzymałby na moich paznokciach bity tydzień. Po wielu nieudanych próbach odnalazłam go.


Incredible Gel i Summer Manicure od Wibo

Zdjęcie nie jest zbyt dobrej jakości (delikatnie rzecz ujmując), ale w każdym razie to właśnie one.

Paznokcie maluję 4 warstwami i lakier trzyma się 7 dni bez żadnych odprysków! Gdyby nie odrost to wcale nie zmywałabym lakieru. Ostatnio zresztą nie miałam czasu go zmyć i nosiłam 11 dni, po tym czasie miałam jeden maleńki odprysk na prawym kciuku.

Jak to wygląda?
Najpierw zmywam poprzedni lakier. Piłuję i poleruję paznokcie. Następnie nakładam przezroczysty lakier bazowy, czekam aż wyschnie, nakładam dwie warstwy lakieru kolorowego, a na końcu Top Coat. Na początku myślałam, że zajmie mi to całą wieczność, ale teraz nie wyobrażam sobie malować paznokci inaczej. Zajmuje mi to godzinę, a efekt jest naprawdę bardzo fajny.

Do obu wersji lakierów używam tej samej bazy i top coatu. Chociaż widziałam top coat z serii Summer Manicure nie mam zamiaru go kupować, bo te z Incredible Gel działają znakomicie.

Naprawdę z czystym sumieniem mogę polecić wam te lakiery. Tydzień prac domowych, gotowania, sportu i tych podobnych rzeczy, a lakier cały czas na swoim miejscu.

Mam też dwie inne propozycje do malowania na szybko.
Są to Sally Hansen Salon Manicure i lakiery od Kiko Milano.
Paznokcie pomalowane w dziesięć minut, efekt nie tak trwały jak przy Wibo, ale mimo wszystko zadowalający. Idealny kiedy jesteśmy już spóźnione na randkę czy na imprezę.








Jeśli znacie jakieś inne fajne i trwałe lakiery piszcie w komentarzach :)

9 komentarzy:

  1. Ja niestety nie znam trwałych lakierów no może jedynie hybrydy, ale teraz muszę wypróbować te, które przedstawiłaś ♥

    Buziaki♥ zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na dzieję, że u Ciebie też będą się trzymały :) ja dotychczas również myślałam, że jedynie hybrydy ładnie prezentują się przez dłuższy czas, używałam tylko ich, ale paznokcie miałam w opłakanym stanie, więc zaczęłam szukać alternatywy, no i odnalazłam <3

      Usuń
  2. Super :) jest dużo niedrogich i dobrych lakierów, tylko trzeba wiedzieć, które wybierać :) podobnie jak jest dużo drogich i słabych niestety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście również polecam lakiery z Wibo. Oprócz tego, że są trwałe i tanie, to dodatkowo naprawdę dobrze maluje się nimi paznokcie, co dla mnie jest podstawą :)
    Zapraszam również do mnie:
    queemph.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Często używam lakierów z Wibo i faktycznie utrzymują się bardzo długo :D
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam różnych firm, ale niektóre faktycznie od razu niemal odpryskują, grr. :d Dlatego też postawiłam na hybrydy, chociaż na chwilę obecną to i od nich muszę odpocząć :)

    Pozdrawiam.
    www.my-healthy-lifestylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydatny post😉
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydatny post😉
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń